donderdag 5 juni 2008

Zomergevoel

Het dansen ging me deze avond makkelijk af, het leek wel alsof de muziek speciaal voor mij was gemaakt. Ik deed mijn ogen dicht en voelde het nog warme zand tussen mijn tenen.
Dit was het ultieme zomergevoel..een gevoel wat je eigenlijk altijd vast wilt houden.
Ik keek om me heen en zag alleen maar lachende gezichten.


En net toen ik mijn ogen weer dicht wilde doen struikelde hij over mijn tas.
Languit in het zand lag een onbekende meneer met donkerbruin haar die mijn tas overduidelijk niet had gezien.
Ik hielp hem overeind en verontschuldigde me voor mijn tas die wel een beetje in de weg had gestaan. Hij begon te lachen en zei dat het een zachte landing was geweest. Twee donkerbruine ogen staarden me aan.

Zou het misschien de alcoholroes zijn geweest waar ik toch wel enigzins in verkeerde?

De rosé smaakte nu eenmaal als ranja, of kwam het door iets anders?
Terwijl we naar elkaar keken voelde ik ineens iets gebeuren.
Het kriebelde en ik besefte me dat ik een erg aantrekkelijke man had laten struikelen..okee, niet met opzet, maar het was toch wel een leuke tactiek.
Terwijl we zaten te kletsen voelde ik de spanning met de minuut toenemen.
Zou hij toenadering zoeken of moest ik nu maar eens iets gaan doen? En terwijl ik dat zat te bedenken voelde ik ineens zijn lippen op de mijne.




Geen opmerkingen: