vrijdag 15 februari 2008

Valentijnsdag..?

Score: 0 kaartjes, 2 rekeningen, 1 krant, tig reclamefolders, geen enkele e-mail, geen lief berichtje via de hyves, geen digitale e-card.

Fijn dat valentijnsdag zo geruisloos aan me voorbij is gegaan. Eigenlijk is het een terugkomend ritueel.
Je kijkt toch even in je brievenbus in de hoop dat die stille aanbidder je toch een kaart heeft gestuurd, en je kijkt toch even in je inbox van de e-mail. Je kan het toch nooit zeker weten?
Tegelijkertijd is het gewoon een hopeloos commercieel iets, waar ik helemaal niet aan mee wil doen, waar ik ook niet vatbaar voor wil zijn (maar stiekem toch ben) en waar ik gewoon nonchalant over wil zeggen dat ik er niets mee heb.
En toch blijf ik elk jaar weer hopen, hopen op een brievenbus vol leuke post en die bos rode rozen.
Maar eigenlijk heb ik er niks mee..dat valentijnsdag gedoe.


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb het de laatste tijd zo druk, dat ik niet eens de tijd had (of heb genomen) om stil te staan bij deze dag en alles wat er had kunnen komen.
Wel zo rustig eigenlijk..