woensdag 19 december 2012

Afstoffen

Lang heb ik dit blog verwaarloost, niet naar om gekeken en er niet meer aan gedacht.
Ergens had zich een lichte teleurstelling van me meester gemaakt.
Het schrijven was een prettige uitlaatklep maar het stak toch wel enigzins dat ik niet verder kwam dan schrijven over mijn onzekerheden, de mannen die in en vooral heel snel uit mijn leven wandelden. 
Zo snel dat er geen tijd was om ze zelfs te leren kennen. 
Dat steekt dan toch na een tijdje.
Ik begon mezelf een beetje een hopeloos geval te vinden op liefdesgebied en dat wilde ik niet terug laten komen in mijn blog. Vandaar dat ik er even (bijna vier jaar) de stekker uit heb getrokken. Maar mijn blog helemaal opgeven, tja, dat lukte dan toch ook weer niet.
Afscheid nemen, dat kon ik nog niet.

En zo kwam het dat ik kortgeleden ineens op de site van Karin terecht kwam en daar haar enquete voor haar (nog te verschijnen) singleboek heb ingevuld. Vervolgens werd ik door Karin benaderd voor een interview over mijn single zijn. Het bleek bij mij dus toch nog steeds een onderwerp. Waarom had ik anders die enquete ingevuld en ja gezegd tegen het leuke interview?

Ik kan er gewoon niet om heen dat ik de uitlaatklep die dit blog toenertijd was nog best wel nodig heb. Dat ik nog best wel het één en ander heb te delen over mijn leven als single.
Ook al liet ik mezelf vier jaar geleden geloven dat ik er wel even klaar mee was, zowel met de liefde, het single zijn en het erover schrijven. Maar dat kun je wel heel hard roepen, ik ben er nog niet klaar mee. Vandaar dat ik een verwoede poging ga doen om dit blog nieuw leven in te blazen.
Trouwens niet alleen mijn blog ga ik nieuw leven in blazen, ik ga ook een poging doen bij mijn niet existerende liefdesleven. Dus heb ik me maar eens ingeschreven op een datingsite.
Maar daarover later meer.







 



 

Geen opmerkingen: